همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

چرااااااااااااااااااااا خوردم؟؟؟؟؟؟؟غلط کردم

سلام یه سلام غمگین بابا یه ذره زیاده روی کردم چاق نشدم ولی فکر کنم ثابت بمونم فردا قرار بود بشم ۷۴ اما از بدقولی که کردم یه هفته خودم تنبیه می کنم تا ۲۶ ام که رو وزنه برم همان عدد ۷۵ رو وزنه ببینم ...خوردنمم آگا هانه بود می دونستم خوردنم کلی بدبختی داره اما خودم میشناختم اگه نمی خوردم یه هفته رژیم بی رژیم این یه ۲ روز بود جبراااااااااااااااااااان می کنم قول میدم هاااااااااااااااااا؟؟؟؟؟خوفه ؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

واااااااااااای بازم اشتباهی نطر دادم!!!!!! اومدم روو وبلاگت مطلبت رو که خوندم بعد هم شانون رو خوندم اشتباهی به تو اول نظر دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد