همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

ادامه میدهیییییییییییییییم

ای با با یه چند روز هنوز مونده برم رو وزنه این یه کار از همه مشکل تره  

این روزا هی میرم این سایت ها مطلب می خونم یکی نوشته چای سبز خوبه یکی دیگه آب رو خیلییییییییییی توصیه کرده یکی هم روحیه اراده میده خلاصه بی فایده نیست شما هم هی نظر میدین شرمنده میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
سیب من شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://apple1364.blogfa.com

سلام نیلو جان.من فکر کنم قبلا ها وبتو دیده باشم.شاید هزار نفر پرسیده باشن اما می شه منم بدونم قد و وزنت چقدره؟ و استخون بندیت چه جوریه؟

سلام دوست خوبم من ۸۰ کیلو چربی (با شرمندگی d; ) باااااااااااااا 1.65 ارتفاع (بلندی دارم) استخوان بندیم متوسط

ساحل چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد