همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

آها چاقالو چقدر میخوری؟؟؟؟؟؟؟

خوبم بابا 64 تا بازدیدکننده و 2 تا نظر دمتون گرم

اینو بی خیال من به رژیمم ادامه میدم  همین که اینجا منویسم نمیتونم بزنم زیرش خیلییییییییییییی خوبه البته

بعضی موقع از غذا های ممنوعه میخورم اما اعتدال رعایت میشه 2 تا قاشق بستنی خوردم

راستی یه راه حل بگین برا  مهمونی بابا من خوشم نمیاد هی بگم رژیمم بعد مامان دوستم غذا های خوشمزه درست میکنه بعد میگه چرا هیچی نخوردین؟خوشتون نیومد ؟؟ حالا بگو اگه 50 کیلو بودم مانکن بودم مگه غذا به این خوشمزگی ول میکردم خلاصه مجبور میشدم سالاد اینا رو زیاد تر بخورم تا بگم یه چیزی خوردم بعدا که لاغر شدم حالا جبران میکنم

اما خداییش بگم واقعا عادت کردم زیاد ولع و حرص و طمع ندارم تا این خندق بلا را پر کنم و اینکه لذت لاغری خیلی بیشتر از تمام غذاهای خوشمزست باور کنین اگه یه ذره خارج از رژیم بخورم خداییش غذای لذیذ کوفتم میشه هی بد و بیراه میگم به خودم و اینکه در کل این دفعه  ارادست هااااااااااااا اراده یه چی میگم یه چیز میشنوی

آهای چاقالو این همه حرفیدم بازم میخوری؟؟؟؟؟؟؟خجالت نمیکشی؟نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه انقدر بخور بترکی از همه چی عقب بیوفتی از تاکسا به خاطر هیکلت که نتونستس تند بدویی تا بهش برسی فکر کردی  فقط همینه نه جانم از زندگی عقب میو فتی مریض میشی پیر میشی حالا هی بخور بخور بخور خپل بدبخت بیچاره ببخشید آها حالا تصمیم گرفتی لاغر شی؟؟؟؟؟؟؟؟آفرین مانکن خوشکل جوووووووووووون شاد حالا برو زندگی کن  راحت تو تاکسی بسین یا بغل دستیت خفه نکن آها پرستیژ کاریتم میره بالا مهندسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه مهندس خوشتیپ دکتری؟؟؟؟؟؟یه دکتر خوشتیپ ؟؟؟؟؟؟معلمی ؟؟؟؟؟؟؟یه معلم خوشتیپ  مادری ؟؟؟؟یه مادر سوسول توپ برا فرزندت میگه مامی عشق است بریم بیرون مامان جونم خلاصه بی فایده نیست حالا باز بخوررررررررررررر

چقدر با خودم حرفیدم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه دوست عزیز با یو هم بودم آره

نظر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد