همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

یک کیلو چربی کم شد

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام بر و بچ من یک یک یک یکی یک کیلو کم کردم دلتون جیز

کلییییییییییییییییییییییییییی خوشحالیدم حالا با انرژی بیشتر ادامه میدم خدا را صد هزار مرتبه شکر که از مرز 80 دوری جستم حالا رفتیم رو رنج 79 انشا الله که روزی به هدفم برسم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خوب فقط بیایین بخونین برین نظر ندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط من چاقم تو این دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا کنه با با لاغر مانکن افتخار نظر بدین به ما

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
منم امیدوارم این تلاشی که داری میکنی نتیجه دلخواهت رو به ارمغان بیاره ..
البته این روش , روش نو و نوینی که انتخاب کردی. یک وبلاگ درباره خودت و لاغر کردن .. به نظرم همین امر بیشتر مصممت میکنه تا از شر این چربی های اضافی خلاص بشی ..
برات آرزوی موفقیت میکنم و ان شالله که به 64 , 65 بسنده کنی..
موفق باشی

محسن دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

احتمالاً آب نخوردی آب از دست دادی و وزنت کم شده

سلام بابا چرا دست کم میگیری من ۸ لیوان روزانه آب میخورم خیلی دقت دارم همینجوری وزن کم نکنم ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد