همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

سلام به همه و یه سلام مخصوص به رژیم

سلاااااااااااااااااام نیلوفر هستم با ۸۰ کیلو چربی وحشتناکه نه ؟؟؟؟برا همین میخوام یه شرکت رژیم بزنم که اعضاش از میون اونایی که میخوان مانکن شن و میتونن باشن هستش هر کی خواست اسمش وزنش نوع رژیمش کلا به هم روحیه بدیم بریم جلو منم مطلبهایی که باعث میشه به خودمون بیاییم مینویسم فعلا شروع کاره من میخوام بشم ۶۰ شما چطور؟؟؟؟؟؟ اولین عضوش خودم   

نام:نیلوفر  

وزن:۸۰   وزن آتی به امید خدا مانکن آینده :۶۰

نوع رژیم : صبح یک لیوان آب قبل صبحانه یه کف دست نون با یه قوطی کبریت از نوع پنیری بعضی موقع ها هوسی یه لقمه کوچولو مزه کره با یه نیم ق چ مربا برای رفع هیجانات درونی بعد با یک لیوان چای دبش با ۲ تا قند یا خرما بعضی روزا یک عدد تخم مرغ عسلی و.. حالا انواع داره خواستین میگم  

بعد تا ظهر میلم بشه میوه ۲ تا میخورم آب هر وقت خواستم و اینکه میره تا ظهر 

نا هار هر چی داشتیم کم میخورم برنج داشته باشیم ۶ تا قاشق اینم بگم یه روز در میون برنج میخورم سعی میکنم غذاها نونی باشه از یک کف و نیم دست هم بیشتر نشه  خلاصه سالاد بدون سس و بعد هیچی دیگه مرغ  گوشت خلاصتون کنم هر چی خواستم میخورم اما کم این نکته یادتون نره کمممممممممممم اما سیرم میشم باور کنین تاثیر هم داره بعد میره تا عصر چایی به ۳ تا ساقه طلایی یا ۱ عدد کوچک کیک یزدی یا چایی با ۲ دانه قند شام هم هر چی پیش آید خوش آید ۱ لیوان شیر میتونه باشه یه تیکه مرغ یه تخم مرغ یا سالاد یا ... هر چی فکر میکنی سبکه اما تخم مرغ سنگینه به نظر من این از رژیم ما منتظر نظراتتون هست راستییییییییییییییی 

هر متلکی در مورد چاقی میدونین بگین مثال میزنم قضیه کاملا روشن شه مثل بشکه ۲۲۰ کیلویی هیکل .  رضا زاده و .. .  حالا فایدش میگم عجله نکنین اگه این شرکت یک نفره هم ژیش بره من تعطیلش نمیکنم راست میگم ببینین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد