همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

یک رژیم معمولی همین؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چاقالوووووووووووووووووووووهاااااااا

من همچنان به رژیمم ادامه میدهم فردا قراره برم رو وزنه خدای من فقط یک کیلو کم شده باشم کلی انرژی میگیرم اما اگرم خدای نکرده این اتفاق بزرگ روی نداده بود چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلومه ادامه میدم چون این روزا خیلی احساس سبکی دارم تازه می فهمم دارم مثل آدم غذا میخورم دیگه دهن گشاد نمیکنم یه خروار چیز میز توش بریزم خلاصه کلی جلودار شکمم هستم خیلیییییییییی خوبه ها بابا امتحان کنید  نباید چاقالوی گندبک زشت باشین بابا مانکن بابا خوشکل آره تو هستی که تو وجودت قایمش کردی واقعا یه ذره تو خیا بون راه برین تمام آدمای چاق ببینین نه واقعا با دقت ببینین خیلی ناراحت کنندست یعنی اگه شما رژیم نگیرین نه تنها خوب نمیشین میشین مثل اون آدم چاقه که هنوز 2برابر شماست و میگی کلی مونده تا بشم این اما میگذره میبینین ای دل غافل تو هم دست کمی ازون نداری سرکوفت اگه کسی چیزی بهت نگه خودت ناراحتی بابا این رژیم که حداقل پول نمیخواد هیچ راحتت کنم کمم میخوری  حتما باید بری دکتر این همه سایت بیچاره ها دروغ هم نیگن دارن کمک میکنن یه رژیم ساده و معمولی تو میتونی بپیوند به ما آره تووووووووووووووووووووووووووووووووو

راستی من امروز ژله خوردم کسی میدونه کالریش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
خپل شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت سایت خوب و مفیدتان
من از بیشتر بخش های فوق العاده زیبای سایتتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث کسب درآمد وافزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن سایتتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخواهید حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?i=18901

کافیست در سایت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس مشخصات خود
( ادرس سایت و شماره حساب بانکی خود و ... ) را درج نمایید
در هر کجا که هستید..بعد از مدتی تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است

توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.

حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها ( هم گرافیکی و هم متنی ) را در سایتتان قرار دهید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد