همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

اراده شکمی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام یه خبر خوووووووووووب امروز فهمیدم کلیییییی اراده دارم. میگین چی؟؟؟ 

با بچه ها رفتیم بیرون همشون هم لاغربعد جلوی یه بستنی فروشی معروف رفتیم بعد هی من گفتم نه نه البته می خواستم ها سخت بود اما شد الان فکر میکنین چی شد؟؟؟؟؟؟؟مردم نه کا ملا زندم سر حال و کلی خوشحال از این حرکت کار فوق العاده ای نبود اما من که همش میگفتم بی خیال می خوردم خوف بود  

یه کار مثبت دیگه اینکه تا خونه هی شکمم فرو میبردم داخل تا یه مسیری نگه میداشتم بعد ول میکردم انقدر حواسم به شکمم بود متوجه نشدم کی رسیدم:ی

نظرات 1 + ارسال نظر
از تبار درد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام نیلو خانوم !!
راستش من وب شما رو همین طوری شانسی پیدا کردم
همه یه دقدقه دارن
شما می خوای لاغر شی من می خوام چاق شم
نه من چاق می م نه شما لاغر <<<<
وبلاگخوبی دارین ...
فکر کنم با کمی رسیدگی بهترم بشه که میشه ...
راستش یه جایی گیر کردم ..نمی دونم توی جهلم یا توی بیداری فکی میکنم واسه روشن شدن جریانات به نظرتون در مورد اتفاقی که افتاد ه و تو وب لاگم نوشتم نیاز دارم
به منم یه سری بزنین خوشحالم میکنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد