همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

همه می تونیم

بالاخره لاغر میشم

یک روز رژیم؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به تمام چاقالوها و مانکن های عزیز میخوام حرکاتی که امروز برای لاغری انجام دادم بگویمممممممممممممم:

 

                                                                        1_کم خوردم(زحمت کشیدم دهنم باز نکردم)

2_خیلییییییییییییییییییی مهم ورزش کردم چی ؟؟؟؟؟؟؟40 دقیق پیاده روی به فاصله یک دقیق شکمم فرو می بردم

(یه ذره تنبل شده بودم اما 2باره شروع کردم)

3_شام سوپ خوردم

4_ سر کلاس به طور ضایعی نون پنیر خرما میوه مخلوط خوردم اه خودم حالم بد شد (به صورت کا ملا پنهانی ماهرانه شکمم را سیر کردم آخه کلاسم 3 سا عتست)

بسه دیگه به نظر شما چی کار باید میکردم که نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و اینکه من با لاخره میشم 60 راستی یه چیزی خونه دوستم اینا وزنشون یه 3 کیلو کمتر نشون میده انقدر بالا پایین پریدم ذوق کردم حالا چه وزن اونا درست باشه چه نباشه من با وزنه خودم کم میکنم (اما خداییش کلی ذوق کردم) و و و کلام آخر عشقی بد دردیه چاقی هم  همینطور مثال زدم اوج فاجعه رو درک کنین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد